
Välkommen till Västervalls gästbok – en plats för gemenskap och delade upplevelser.
Här kan medlemmar uttrycka sina tankar och kommentarer, främja dialog och stärka banden inom vårt fritidsområde.
Vi vill att vår gästbok ska vara en trevlig plats där alla känner sig välkomna
Håll därför en vänlig och respektfull ton när du skriver. Reklam, olämpliga inlägg och anonyma kommentarer tas bort – här står vi för det vi skriver och signerar gärna med vårt namn.
Tillsammans skapar vi en gästbok med härlig stämning
6 inlägg.
Hej
Jag har bokat föreningslokalen den 18-20 juni, midsommar helgen. Gästerna har lämnat återbud så jag är inte längre i behov av att hyra. Vill någon annan hyra den så får ni höra av er till mig. Jag vill helst att någon tsar båda dagarna.
Hej där.
Jag har skickat till samtligas mejl-adress, men nämner det här också: jag och Per Lundgren kommer inte arrangera Västervall-golf 2026.
Fritt fram för andra att ta vid, om man känner för det.
Önskar man några tips på hur vi brukat göra så är det bara att höra av sig.
Tack för den här tiden.
mvh Christer och Per.
Hej! Jag har parkering 465 och 466.
Jag undrar om någon med plats 461, 462 eller 463 skulle kunna tänka sig att byta mot någon av mina platser. Även 458, 459 eller 460 är av intresse.
Ett byte hade varit mycket uppskattat.
Med vänlig hälsning, Carina stuga 167
Hej kommer vi ha gröna påsar vid sopkärlen.
Dom ska ju försvinna från butiken i slutet av mars .
Mvh Susanne Hansson stuga 37
Väldigt fin ny hemsida 👏
Välkommen till Västervalls gästbok – en plats för gemenskap och delade upplevelser.
Här kan medlemmar uttrycka sina tankar och kommentarer, främja dialog och stärka banden inom vårt fritidsområde.
Vi vill att vår gästbok ska vara en trevlig plats där alla känner sig välkomna
Håll därför en vänlig och respektfull ton när du skriver. Reklam, olämpliga inlägg och anonyma kommentarer tas bort – här står vi för det vi skriver och signerar gärna med vårt namn.
Tillsammans skapar vi en gästbok med härlig stämning